sobota, 28 czerwca 2014

Kolor grynszpanowy :3

Hej ludziska.
Jak tam świadectwa ? Jak wcześniej wspominałam miałam średnią 5.63, ale jednak jest 5.64 xd
Najwyższa w szkole ^^. Hue, hue, hue. (zdjęcie świadectwa wstawię na bloga, jak przyjadę xd)
Teraz pewnie siedzę w hotelu. Więc jak ten post tutaj może być? Może wzięłam laptop na wakacje?
Nie. (i tak, bo laptop jest, ale postów nie piszę ;d). Post napisałam w piątek i poprosiłam Paulę, żeby dziś go opublikowała. Boshe, koniec na mój temat, bo Was zanudzę.
Dzisiaj znów seria o kolorach. Logo tej serii: (bo przecież co znaczy ta seria bez loga xd)




Kolor grynszpanowy, jest to kolor platyny miedzianej, zielononiebieski.



Ubrania i accesoria w tym kolorze:












Look na MSP:

(strasznie mi się podoba zestawienie kolorów <3)


OPIS: Look typowo letni. Dodałam do niego okulary, by chroniły oczy przed słońcem.
Bluzka na ramiączkach z odkrytym brzuchem. Szorty z podartymi rajtuzami, (?) 
które dałam do urozmaicenia outfit'u. I oczywiście sandały na obcasach xdd.
Całość komponuje się bardzo dobrze.

Paleta:



Pomarańczowa ramka - rajstopy, górna część bluzki

Różowa ramka - podwinięty materiał u szortów (nie wiem jak to nazwać xd)
Czerwona ramka - Spodnie, dolna część bluzki, buty i oprawki okularów
Jasnożółta ramka - włosy
+ białe szkła u okularach :3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz