piątek, 6 czerwca 2014

Konkurs na redaktora tego bloga!



Z powodu, że jest mała aktywność na blogu chciałabym ogłosić konkurs na redaktora.
W komentarzu piszecie odpowiedzi na pytania:
- Ile masz lat?
- Czy prowadzisz jeszcze inną stronkę internetową + link do niej.
- Czemu chciałbyś/chciałbyś prowadzić tego bloga?
- Nick na MSP.

Wiem, że jest to mało popularny blog, ale parę czytelników ma.
Proszę, spróbujcie swoich sił. Zgłoszenia piszecie do 12.06.2014 r.
To tyle :). Paaa <3

EDIT: 
Zgłoszenia jednak do 19.06.2014 r. pod tym postem !




5 komentarzy:

  1. Mam lat 11.
    Prowadziłam 4.
    Bardzo Chcę prowadzić tego bloga uwielbiam pisać posty dla innych to dla mnie zabawa.
    Nick : Mandarynka z msp

    OdpowiedzUsuń
  2. marta czaja:mam cie w znaj! Mam nick blom563

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam lat 11.
    Prowadziłam wiele blogów..
    Nick : kasiakulis123
    Chce prowadzić bloga ponieważ:Lubie pisac posty ,mam doswiadcenie.A pozatym nudzi mi się,a niedługo wakacje więc będe miała czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 11 lat.Prowadziłam i prowadzę swój blog o msp (aktualnie mam na nim przerwę).Chcę prowadzić tego bloga ,ponieważ mam w tym doświadczenie.Posty piszę systematycznie.Znam się na bloggerze.Mój nick na msp to - Lexi Ritt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiek: 12 ;)
    Prowadziłam 3 blogi o MSP, ale usunęłam je, bo mi się nie chciało ich prowadzić ;/ (leń xD). Teraz to może się zmienić ;)
    Tego bloga chciałabym prowadzić ponieważ:
    - Jest troszkę mała aktywność;
    - MSP to moja pasja ;)
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń