sobota, 15 listopada 2014

ZAMÓWIENIA NA LOGA!

Tamtarararapampam!
Witajcie! Dzisiaj przychodzę do Was z moimi arcydziełami, czyli logami, które u mnie zamówiliście. Bez dłuższego wstępu, przejdźmy do podziwiania moich PRZEŚWIETNYCH lóg... ;-;

PIERWSZE LOGO DLA VAJLETBOREGARD:


Jezu...! Jest przepiękne i jeszcze ta postać! Pierwszy raz jestem tak dumna ze swojego loga! Barwy dominujące to czarny i różowy. Miałam na początku wizję, czegoś takiego "wampirowego", ale przeobraziło się to w anonimowy romantyzm. Do tego ten pasek <3

KOLEJNE LOGO DLA BEST4EVERYOU:


Cyberprzestrzeń z zarysem postaci, o to mi właśnie chodziło. O kompletną anonimowość w cyberprzestrzeni!

3 LOGO DLA =SUNSHINE=:


Chciałaś mieć element czegoś niebieskiego, (oczy) ale niestety nie potrafiłam zrobić to czego chciałaś, więc niebieskie są włosy. Reszta czarno-biała, no i oczywiście mój popisowy numer - przezroczysty pasek, który zapewne każdy potrafi zrobić, ale tylko ja się tym tak "jaram".

I OSTATNIE LOGO, DLA TEGO, KTÓRY PEWNIE JUŻ WIE:  


Poprzednie logo zostało usunięte, ponieważ mi się nie podobało, teraz jest to. :'D JEST CUDOWNE.(ah, ta skromność) Miętowo-szarawe z cieniem + śliczny zrobiłaś look, więc musiałam właśnie jego użyć <3

Pamiętajcie, jeżeli chcecie logo, to piszcie w komentarzu lub na pocztę na MSP!





8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne loga :33 A tak w ogóle to dzięki za to dla mnie :D Mnie się podoba nie musisz robić drugiego :)
    ~Pozdro Kredzia. ( =ZombieAlex= )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że ci się podoba, widocznie jestem za ostra dla siebie :'d

      Usuń
  2. Ładne to nowe *-* Ale nie musiałaś xd Dzięki miło, że się podoba ten look <3
    ~Kredzia. ( =ZombieAlex= )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę logo, ma być takie krejci co nieee
    Na MSP ! Klauda !
    Masz mnie w znaj.
    Ale na logu podpisz mnie Jusia
    ~Jusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Loga są Zaje*iste !!! Zakochałam się <3 Zrobizsz mi ? jestem Alice917

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobisz logo na msp jestem alexandra0123
    pozderki olka :-)

    OdpowiedzUsuń