piątek, 21 listopada 2014

Nowa zmiana

Hehe !
Kurde ja tak bez powitania, tylko od razu śmiechem. Dlaczego? Bo miały być prawie codziennie posty, krótsze, a ich wcale nie ma :P I nie ma internetu, bo łączność "wariuje". Dobra. Poprawię się, obiecuję C; Otóż na MSP można dodawać zdjęcia z kompa !


Sorry, że nie zamazałam. :C (Jedna dziewczyna pisze, że jest Banshee xDD).
Otóż kolejna zmiana: dodali nowy sklep online MSP. Możemy kupić tam koszulki, worki i ręczniki. Moim zdaniem ceny na koszulki są ciut wygórowane (jak VIP STAR ;_;) już lepiej kupić sobie za tę cenę coś fajniejszego lub inną bluzkę bądź bluzę ;#






Fajne logo :) ?

2 komentarze:

  1. Jestem pierwszy raz na tym blogu, a już widzę moje logo! xD
    Będę obserwować ^^
    Pozdr
    Klaudia
    kaja
    cynia3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDD
      Miałam napisać, że to logo do Milki, dobrze że się wstrzymałam c:
      vajletboregard

      Usuń