środa, 12 listopada 2014

#Organizacja, czyli pisanie postów

Hej!

Nie wiem, od czego mam wogóle zacząć .... A tak, NIE MAM GRAFIKU. Jak wiecie, mam duuużo nauki i niestety nie mam zbyt dużo czasu. Oczywiście staram się codziennie wejść choć na 10 minut na MSP, ale nie zawsze mi się to udaje. Więc grafiku nie mogę się trzymać, ale mam na to sugestię. Prawie za każdym razem, kiedy będę w stanie być na kompie, napiszę posta, ale niestety krótkiego. Kiedy będę mieć więcej czasu, posty będą o wiele dłuższe.
Druga sprawa. Poważniejsza. Być może odejdę z MSP. Dlaczego ?
14 stycznia minie PÓŁ ROKU, odkąd mam level 14. Zostało mi dokładnie 19805 tys. fame do następnego poziomu. Nikt mi nie pomaga ! Inni w ten czas potrafią wbić z sześć lvl. To na tyle.
Znalazłam bardzo fajne zdjęcie z KL:

  
Dla nieumiejących angielskiego: 
obr. 1: Ja nie tańczę.
obr. 2  Jedna scena później... xD

Paaaaa,



EDIT: ALE UCIĘŁO, SORRY OD NASTĘPNEGO POSTA NEW LOGO ♥

1 komentarz:

  1. Nie wiem na co i po co to piszesz , myślisz że jesteś jakąś lalunią jak te inne fejmy i jak napiszesz że ODCHODZĘ to od razu wszyscy się zlecą ?

    OdpowiedzUsuń