poniedziałek, 3 listopada 2014

Szafa tajemnic #1 - Nowa seria.

Siemka!
Jak tam w szkole sypią się jedynki, piątki? xd U mnie różne oceny. A jak przeżyliście weekend, jakie przygody? Chodziliście na HALLOWEEN? Ja osobiście tego nie świętuję... Ale była u mnie "dzieciarnia" (tak naprawdę to oni byli starsi ode mnie o rok :O) po cuksy. :p No i jak po Wszystkich Świętych? Na dużo cmentarzy jeździcie? Bo ja na sześć. ;w; Ale w tym roku byliśmy na pięciu bo na ten ostatni nie zdążyliśmy. ;-; Ale może jeszcze pojedziemy xdd. Dobra, przejdziemy teraz do tematu posta. To tak, ten post będzie związany z nową serią pt. "Szafa tajemnic". No więc, moja szafa zawiera naprawdę mnóstwo tajemnic i nawet niespodziewanych przeze mnie rzeczy. :o Stąd pomysł na tą nazwę. Polega to na tym, że robię zdjęcie, wstawiam je tutaj i staram się opisać.
To zacznijmy od zdjęcia :






Cena - 49 zł. (akurat tego pamiętam cenę, ale nie wszystkiego, więc gdy nie będę pamiętać to wstawię ile "około" dana rzecz kosztuje)

Gdzie nabyłam - na jednym z "lepszych" rynków. (raczej nie spotkacie tego w zimę, najczęściej w lato, ale na pewno kupicie też taką w sklepie z odzieżą.) ;))

Opis: Z rodzai bluzek "mgiełek". (był kiedyś o nich post.) Bardzo delikatny materiał, lecz nie jestem w stanie określić dokładnie jaki to. Zapinana na guziki, nie ma rękawów. Ma kołnierzyk, ładnie ozdobiona. Radzę zakładać coś pod nią np, podkoszulkę, po prześwituję. ;x Idealna na lato. :)



No, myślę, że wszystko o niej powiedziałam. Jak myślicie ciekawa seria? Bo jeśli wam się nie będzie podobać przerwę ją...
Zanim skończę pisać mam jeszcze do was pytanie. Czy chcielibyście żebym przy okazji w następnym poście napisała parę ciekawostek o mnie? Napiszcie w kom. ;P A następny post z mojej strony przewiduję w czwartek. Dobra tyle chciałam napisać. Czeeść.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz