czwartek, 6 listopada 2014

"Onesie" + Parę ciekawostek o mnie.

No siemka.
Cóż pisałam ostatnio, że podam o sobie parę ciekawostek, ale stwierdziłam, że będą to ciekawostki...POTTER'OWSKIE!
No to zacznijmy :
1. Nie umiem wybrać ulubionej części. (i książki i filmu.)
2. Moje ulubione postacie to : Snape, Hermiona, bliźniaki, Cedrik, oraz Tonks.
3. Moja różdżka : Cedr 10 i 3/4 cala, głos z głowy wili, dość giętka.
4. Mój patronus to delfin.
5. Moje ulubione parring'i to: Snily, Harmione i... Nuna! XDD
6. Chyba jak wszyscy nienawidzę Umbridge.
7. A zapomniałabym! Mój dom to Slytherin. ;D


No tyle ciekawostek. (Potterhead'dzi  wiedzą o co chodzi w tych ciekawostkach.)
Dobra, przejdziemy teraz do drugiego tematu posta.
Dziś zajmiemy się... chwila jak to nazwać... o mam! Takim jakby kubraczkiem o nazwie onesie.
No więc kubraczek ten jest jednoczęściowy... xd Jest zasuwany z przodu (najczęściej). Jest dostępny w różnych kolorach, wzorach itp. Zazwyczaj ma kaptur. Może on mieć dodatki upodabniające do zwierzątka, np. uszka ogon. Jest on zarówno dla dziewczyn i dla chłopców. Jego wygląd przypomina piżamę. Jego cena to ok. 75-120zł. (trochę drogi ;c).
Dobra teraz zdjęcia onesie :


















Nie wiem czy są takie na MSP. Możliwe, że tak.
Tyle chyba chciałam powiedzieć na temat onesie.
Następny post z mojej strony pojawi się chyba w niedzielę. xd A tak, jak już jestem w temacie macie wolny poniedziałek i wtorek? Bo ja tak. <3 (o ten wtorek trochę głupie pytanie, bo nauczyciele musieliby upaść na głowę, żeby nas posłać we wtorek. o_O).


No tyle na dziś. Czeeeść. ;))))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz