niedziela, 16 listopada 2014

Puk puk? Kto tam? Moda! #5

Hej...
Najpierw przejdę do tłumaczeń... Post miał być w zeszłym tygodniu ale przyznam się bez bicia NIE CHCIAŁO MI SIĘ. (Moje lenistwo silniejsze od czarnej różdżki xd). A tak poza tym... MSP mi się znudziło... I blogowanie też mi się zaczyna nudzić, po prostu nie sprawia mi to takiej radości jak kiedyś... Na MSP wchodzę dwa razy na tydzień, albo jeszcze rzadziej... No dla mnie to po prostu jest NUDNE. No dobra, przejdźmy już do tematu posta. Screeny zrobiłam jak weszłam ostatnio na MSP... Więc kolejny post z serii "Puk puk? Kto tam? Moda!".
Zacznijmy więc od look'u na MSP. (Look niestety VIP ) :( :


Cena na obrazku. Paleta :

Kolor czarny - trampki, koszulka pod bluzką. (widać ją po zdjęciu słuchawek).
Kolor granatowy - słuchawki, spodenki, paski na bluzce.
Kolor biały - to wszystko inne od trampek xd, podarcia na spodenkach, sprężyna od słuchawek, kolczyki, paski na bluzce.
Kolor brązowy - włosy.


Dobra teraz przetworzenie na nasz świat :


No, myślę, że nie wyszło źle. Hmm, dodam jeszcze zdjęcie Blowka i moją tapetę na telefonie xdd :


Blow. <3
I moja tapeta :

Czemu wstawiłam te dwa zdjęcia? Nie wiem, tak po prostu.
Tyle w dzisiejszym poście, kiedy będzie następny? Nie wiem. Wolę nie obiecywać, bo i tak pewnie nie dotrzymam... Paaa.





5 komentarzy:

  1. Mam pytanie i prośbę :) Lubisz też JDabrowsky'ego (Jasia Dąbrowskiego) XD? Czy jeśli tak mogła byś dodać kiedyś jego zdjęcie tak samo jak Blowka ? Pliss ! będę szczęśliwa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię <3
      Zrobię posta o nim i o Banhee <3
      #Zmierzchleci

      Usuń
  2. Blow ma strasznie zryty ryj. /MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz coś do Blowa? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie -,- a tak wgl. na msp jestem lora 1011' :) Głupi błogosławi -,- myślałam że piszesz TYLKO o msp,a bie o..filmach bla bla bla bla...serio ;-;

    OdpowiedzUsuń