sobota, 8 listopada 2014

Walka stylów #2

Hej!
Z góry przepraszam, że posta nie było wczoraj. LENIŁAM SIĘ. Wiecie, raz na jakiś czas można sobie pozwolić. Do tego, zaszapanuję, że przeszłam do II etapu konkursu interdyscyplinarnego z języka polskiego ;'d. A do konkursu z matmy zabrakło mi 5 punktów! Tylko 5 >.<. Bez zbędniejszych informacji przechodzę do tematu posta.

Styl anime, czy styl "na wampira" ? WYGRAŁ STYL ANIME - 6-4 
(oczywiście sondę/ankietę prowadziłam pytając się znajomych)

Styl anime, makijaż:


Blada skóra, delikatny kolor ust, kolor oczu dowolny, ALE jednym z najważniejszych elementów makijażu tego typu, jest kreska pod i nad okiem, dlatego dodałam te nasze słynne pogrubienia.

Styl "na wampira", makijaż: (2 opcje)



Te dwie opcje różnią się ustami - pierwsza zawiera kły oraz krwisty kolor ust, natomiast druga - czarne usta, które "zamaskowują" te kły. Oczywiście czerwone oczy (mogą być także czarne) oraz trupio-blada cera, nie pomijając oczywiście ciemnych cieni do powiek.

Styl anime, look:


Fani Anime najczęściej odwzorowują swoje look'i z outfit'ów postaci z tych kreskówek. Wśród charakterystycznych elementów tego stylu, znajdują się kolorowe włosy oraz kolorowe ubrania. 
Look należy do Sspectra.

Styl "na wampira", look:


Podobno w wampiry zaczęto wierzyć w czasach baroku. Wierzono, że są wśród nas i żyją bardzo dostatnio, stąd też sukienka, którą użyłam w look'u, który Wam przedstawiam. Czarne, dobrze upięte włosy też wskazują na wysoki status materialny. Jedyne czego nie jestem pewna w tym look'u to kolczyki, podobno wampiry bały się krzyży. Ten look jest wykonany przeze mnie z garderoby  () BlackGirl ().

Chyba wiecie, jaki ja styl z tych bardziej wolałabym. OCZYWIŚCIE TEN KOLOROWY, WARICKI! Czyli styl anime. :)


MEOW, nowe logo - ŁADNE ? *-*











4 komentarze:

  1. Cool logo ^^ Też mam nowe ©®©. A w styl wampira - mogłaś wybrać mnie. Mam białą skórę i czerwone oczy ;oo
    #BOJESTEMZEZMIERZCHUJANE+NAZWISKOMEGOMĘŻAMALFOY

    OdpowiedzUsuń
  2. Styl wampira chyba lepszy, ale radzilabym dać tam czarne oczy i te 2 usta.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne ale ta sukienka od wampira to w jakiej kategorii się ona znajduje?

    OdpowiedzUsuń