sobota, 25 października 2014

Walka stylów #1

Cześć!
Ten post został wymyślony z nudów, rzecz jasna, a może nie tyle co z nudów, a z myślenia, co zrobić by tych nudów się pozbyć. Heheszky, nikt tu nie rozumie WYRAFINOWANEJ POLSZCZYZNY DŻEMU. Tfu! Co ja gadam, DŻEM nie ma wyrafinowanej polszczyzny. To jest... NIEWAŻNE >.<

Co do tematu posta, to taki post pojawił się chyba na blogu Abieski. Nie pamiętam jakiego redaktora. Jeżeli takowy redaktor nie chce, że taki post istniał na innym blogu, proszę pisać na pocztę.

Więc jakie dzisiaj style rywalizują? Te najczęściej spotykane. GOTH vs NIEMIECKI. Spytałam się moich znajomych jaki styl wolą. 5-2 dla stylu GOTH.

Teraz przedstawię Wam, czym wyróżniają się te style:

STYL NIEMIECKI, MAKIJAŻ:


PLASTIKOWOŚĆ - tym kierują się Niemki oraz inne dziewczyny lubiące styl niemiecki. Błyszczy się, jest przesadzisty. Istna Nicki Minaj - ciemna skóra, żarówiasty kolor ust (w tym przypadku jasny biało-żółty) i jasne cienie do powiek. Cienie do powiek mogą być też czarne, one też często występują w tego typach makijażu. Co do koloru oczu, to różnie. Zdecydowanie nie możecie kupić fioletowych lub różowych oczu. 

STYL GOTH, MAKIJAŻ:


TRUPOSZ, ZOMBIE - to temat przewodni. Biała cera, ciemne usta, czarne oczy, ciemne cienie. Jeżeli masz to wszystko - jesteś odpowiednikiem stylu GOTH. Tu niekwestionowanymi dodatkami są szwy. "SZWY a'la wcięcia w polikach" lub po prostu stare szwy na czole. 

Teraz przedstawię Wam ubiór takich osób. Nie będę przedstawiała go w sklepie, ale na MovieStar.

STYL NIEMIECKI, UBIÓR:

Przyznam, że trudno było mi znaleźć wśród look'ów styl niemiecki, ponieważ jest HALLOWEEN.
Jednakże znalazłam HALLOWEEN'owy odpowiednik stylu niemieckiego. DUŻO TATUAŻY, UNIKATOWYCH TATUAŻY! Wszystko się błyszczy, wszystkiego jest dużo. jednakże... BARDZO PODOBA MI SIĘ KOLORYSTYKA. Te włosy są wprost genialne. Jest to look candi2909.

STYL GOTH, UBIÓR: 

Dużo dodatków, zwłaszcza na twarzy. Jednak w przeciwieństwie do stylu wcześniej opisanego, one tworzą nastrój tajemniczości, strachu. Dużo czerni, właściwie cały look w niej jest. Tylko niewiele białego przebijającego się w dodatkach. Look stworzyła Ichigo Momomiy.

Moje zdanie? Jeżeli ostatecznie miałabym wybrać, jestem na stylem niemieckim. Tam jest przynajmniej trochę życia, koloru, zabawy. 


A wy, jaki styl wolicie? Jakie style mają się pojawić w kolejnym poście?

5 komentarzy:

  1. Dawaj styl Barbi vs. styl Vampir :33
    #Jane, i mam czerwone oczy naMSP :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem tak styl niemiecki nie wygląda! Makijaż jest czarny! Ten look zdecydowanie nie jest w stylu niemieckim! Włosy są zazwyczaj czarne, blond lub brązowe. Czasami są z kolorowymi pasemkami. Ubrania się błyszczą. Na głowie są 2 kokardą i takie różne pierdoły. Dużo tatuaży unikatowych itp. Niemką jest np. cuum^^
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja inaczej odróżniam style, ty inaczej :) Próbowałam znaleźć coś kolorowego, błyszczącego, i jakby to ująć "przeładowanego". Niestety trudno było mi go znaleźć, gdyż jest konkurs Halloween. Poza tym, nie znam się na osobach oraz jakie mają style. Szukam i tyle... :) Co do włosów, to takie miałam akurat na sobie. Wiem, że włosy są koloru najczęściej blondu, ale chciałam pokazać taki styl "NIEMIECKI-HALLOWEEN"

      Usuń
    2. + Co do cieni do powiek miałam wątpliwości, czy są czarne czy błyszczące, białe.

      Usuń
  3. Niemiecki styl, oprócz looka, jest!wg mnie okropny. Goth rządzi

    OdpowiedzUsuń