środa, 22 października 2014

Błędy kolorystyki na MSP

Cześć!
Zacznę od ogłoszeń parafialnych:
- JESTEM CHORA... :C GARDŁO, KATAR i BÓL GŁOWY. Tsa... chwilowo mnie przestała boleć, dlatego mogę pisać dla Was posta.
- Buahahahah... przeszłam do 2 etapu konkursu ortograficznego. Jako jedyna ;d Popełniłam tylko jeden błąd - przecinek zgubiłam. To jest chyba powiatowy konkurs ortograficzny.
- Moim patronusem jest wilk albo koliber. 2 różne testy, 2 różne wyniki. Potterhead'dzi wiedzą o co chodzi.
- Różdżka: GRAB, 11 i 3/4 cala, szpon hipogryfa lub pióro feniksa, ale raczej szpon hipogryfa, ajć zapomniałam. XD Idealna do transmutacji oraz rzucania zaklęć/uroków. 2 raz - Potterhead'dzi wiedzą o co chodzi.
- PRZECHODZIMY DO POSTA:

Błąd nr. 1


Czarny tatuaż staje się na mojej ręce fioletowy.

Błąd nr. 2


Białe nerdsy po założeniu są czarne! Nie tylko mi tak się stało. Pewna osoba na forum też się na to skarżyła.

Błąd nr. 3


Na profilu jednej z naszych redaktorek, jej "najka", (najlepsza przyjaciółka) ma czarny znak (BŁYSKAWICĘ <3) na czole. Po kliknięciu na jej profil znak staje się szary:


To tyle. Życzcie mi powrotu do zdrowia ;d.

DO POTTERHEAD'ÓW - JEŻELI JESTEŚ CIEKAWY CZEGOŚ WIĘCEJ, NP: DO JAKIEGO DOMU NALEŻĘ, JAKIE POSTACI LUBIĘ, KTO JEST MOIM CHŁOPAKIEM XD, (CHODZI O POSTACIE Z HP) PISZ NA POCZTĘ NA MSP ALBO W KOMENTARZU.








3 komentarze:

  1. PSZEGLOND TURYSTYCZNY:
    KTO JEST TWOJIM MENSZEM ???
    ULUBJONA I NIEULUBIONA POSZTAĆ ?
    DOM TO GLYFINDOL, WJEM BO JA WIEM WSYSKO.
    A TAK WOGÓLE TO MAM CZY KONKI KULATOLYJNE, Z ANGOLA I MATMY I RRELIGII, W PIONTKOWY DZIEŃ SYPYR. Z MATMY A JUTLO KALTKUFFECKA ;(
    ZAPLASAM NA MHROCNY ARTBOOK,
    o dziwo głupawka,
    #VAJLETOFFADŻEJNIMALFOYOWAGINNYIJANEJESZCZEBĘC!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim MENSZEM jest Cedrik <33
    Ulubiona to Remus, a nie lubię...GLIZDOGONA
    Tfu, ja mam 2 interdyscyplinarne i ten 1 ortograficzny -_- I OMINĘŁO MNIE DUŻO KARTKÓWEK, uhuhhhuhuh *,*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowka, siostro Potterhead xD

    OdpowiedzUsuń