poniedziałek, 20 października 2014

"Sun is Fun" - Look, choć jest jesień :O

Heej !
Przynoszę (? Mikołaj ?) Wam dziś looka związanego z latem. Ach, słoneczko plaża... Aż się rozmarzyłam. Tym czasem szkoła, szkoła, szkoła, szkoła... No, ale ten look przypomina nam o tych wakacjach, za którymi wszyscy tęsknią... Look prezentuje się tak:



Sorry za cienie ;/
Ogólnie mi się podoba. Oryginalne połączenie na czapce - żółty ciemny + żółty jasny nadaje mu... cytrynowości. Inne (a) wersja kolorystyczna (bo mi się spieszy)




Twarz nie moja, z konta dodatkowego c: Wersja niebiańska, taka wodna xD
Paleta:
Fiolet: Ta "narzuta".
Niebieski: Czapka reszta bluzki, spodnie.
Czerwień: Napis na czapce i bluzce.
Buty i włosy bez zmian. :)


I na koniec sesja :P
Ta ja w środku <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz