sobota, 11 października 2014

HIT czy KIT #6

Hej.
Tak jak obiecałam - piszę posta. Teraz wstawię mały epizod: "Ku mojemu zdziwieniu vajlet przyjęła zaproszenie! <3" Cieszę się jak małe dziecko, tylko, żeby Paula je przyjęła :c. Jednakże wracając do posta. Postanowiłam kontynuować serię "HIT czy KIT". W dzisiejszej części, będę oceniać... look'i! Więc zaczynając od 1 miejsca w kategorii "NAJLEPSZE LOOK'I TYGODNIA"

1 miejsce:




Nazwa: "18 ~Anata no yume o oikakeru"
Like: 625
Twórca: milka1080
Moja opinia: Zdecydowanie styl niemiecki w kategorii "goth/uliczny". Dużo dodatków, za dużo... Odjęłabym kokardkę z włosów, żeby na głowie nie działo się tyle. Usunęłabym także tatuaże, prócz tych na rękach. Co do reszty - fajna. Kolory świetnie dopasowane, styl, tak jak wspomniałam wcześniej "goth/uliczny". 8/10

2 miejsce: 


Nazwa: "Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz."
Like: 344
Twórca: Lady Zanetka .
Moja opinia: Zdecydowanym stylem dominującym, to dyskotekowy/imprezowy, o czym mówią buty i sukienka. Tego stylu autorka powinna się trzymać, ale niestety tak nie zrobiła i dodała kokardkę i włosy, które są z pewnością dziewczęce. Poza tym, ten kołnierzyk, powinien być srebrnoszary, tak jak suwak w sukience. 7/10

3 miejsce:


Nazwa: "Jam xd" - autorka mogła się jakoś bardziej wysilić nadając nazwę ;-;
Like: 282
Twórca: lexi8790
Moja opinia: Za dużo koloru granatowego. Nakrycie głowy powinno być białe. Właśnie, skoro jesteśmy przy nakryciu, to autorka powinna się zdecydować, czy chce uszy, czy chustkę. Duży plus za te szelki, które moim zdaniem tworzą "całość" z górą stroju. Co do tatuaży, są one zbędne. 7/10

Czyli HIT'em jest look milka1080.
A KIT'em - NIKT :)




1 komentarz:

  1. Super post. Msm nadzieję że Paula też przyjmie i będzie tak jak dawniej. :c

    OdpowiedzUsuń