piątek, 3 października 2014

BIERZEMY SIĘ W GARŚĆ + Śmieszne obrazki z HP #5

Cześć.
Ten post, jest między innymi o apelu do redaktorek. Jak zauważyliście od prawie 2 tygodni Marysia nie pisała postów. Napisałam jej na pocztę, ale ona nie odpisała w ciągu tych 2 dni, dlatego zrobiłam sondę. Głosujecie czy mam ją usunąć z bloga do pojutrza.

Może, żeby ożywić ten post, opiszę mój dzień.

J. polski - mieliśmy zastępstwo, bo nasza pani skręciła kostkę. Mówiliśmy o opinii i ocenie.

Religia - zastępstwo, bo siostra się rozchorowała. Mieliśmy matematykę -_-

J. polski - praca z tekstem o myśliwych w dzikich plemionach.

Historia - w zasadzie, to jej nie było, bo pani rozdawała role na Dzień Nauczyciela - jestem prowadzącą. (<3)

Matematyka - sprawdzian z liczb naturalnych. Raczej dobrze mi poszło. Skończyłam zadania (były ich 2 strony) przed czasem, (10 min.) więc miałam czas wszystko sprawdzić. Zrobiłam również zadanie na 6, było banalne. Poza tym dostałam 6 z kartkówki z matematyki.

Zajęcia dodatkowe z matematyki mieliśmy na 6 lekcji. Są one organizowane m. in. po to by przygotować osoby do konkursu interdyscyplinarnego. Ogólnie to biorę już udział w 2 konkursach interdyscyplinarnych. (z języka polskiego i matematyczno-przyrodniczego)

Od 16 do 19 byłam na dyskotece. Ubrałam się w jeansy w kropki, szarą bokserkę, a na to różowy sweterek, czerwone trampki i włosy spięte w kucyk na bok.

TERAZ ŚMIESZNIEJSZA CZĘŚĆ POSTA:




HAHHAHAHAHAH! Leżę i liżę podłogę. 





3 komentarze:

  1. HUEHUEHUE <3 Pierwszy najlepszy XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla niektórych Draco przypomina szczura ... A porem ... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A według mnie malfoy to maminsynek. Nie wiem, czym się zachwycacie.

      Usuń