wtorek, 21 października 2014

Uzależniona od... #4

Heej !

Jak wiecie uwielbiam wszystko co ostre i Harrego Pottera. Nie mówiłam, jaki mam "gust muzyczny" Ogółem lubię kawałki z TTBZ, ale są takie, które cały czas siedzą mi w głowie. Oto one:
(Będzie ich dość sporawo)






1. Taylor Swift - Shake it off
Uwielbiam tą piosenkę ! Szejk It Of xD


2. The Cranberries - Zombie.
Piosenka dość stara, najlepiej opisująca moje życie.


3. Amy Winehouse - Rehab
Uwielbiam Amy ! Gdyby żyła, na pewno byłoby więcej wspaniałych piosenek.


4. Liroy - Scooobiedoooo Ya !
Lubię rap (o tym niżej) i ten numer jest spoko :)


5. Nicki Minaj - Anaconda <3
UWIELBIAM NICKI !!! I co z tego, że jest kontrowensyjna, ale ma głos do rapu. Mam chyba jej wszystkie piosenki na telefonie.


6. Nicki Minaj, Jessie J, Ariana Grande - Bang Bang
Powiem tyle: BANG BANG xD


7. Rap God - Eminem
Jak nazywa się M w M ?
.
Eminem  *v*
Lubię to!

8. Eminem, Nicki Minaj - Roman's Revenge
Ta piosenka nie ma teledysku, odkryłam ją z płyty. Nicki + Em = cudo  *w*


9. Nicki Minaj, 2Chainz - Beez in the Trap
Kolejna Nicki <3


10. Iggy Azalea, Charli XCX - Fancy
Lubię Iggy bardziej od Charli, ale rap xd


11. Mam tę moc w 25 językach <3
Nie byłabym sobą, gdyby nie było tej piosenki !!!


KONIEC. Zachęcam do wysłuchania,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz