czwartek, 16 października 2014

INFORMACJA + LOGA + HIT czy KIT #7

Hej.
Zacznę może od tej informacji. Dotyczy ona serii: "Śmieszne obrazki z Harry'ego Pottera" oraz innych postów, podobnych do takiego. Chciałabym prosić, żebyśmy robiły to jako dodatek do posta, bo jako post, to mi nie leży, w zasadzie GÓWNO się przy tym napracujemy, a może niektórzy nie lubią Harry'ego? Albo nie znają faktów o nim? Tak, znam takie osoby. Poza tym, nie zapominajcie, to blog o MSP, nie o Harry'm Potterze. Dlatego od teraz ta seria ma być jako dodatek, a nie oddzielny post, chyba, że redaktorki chcą ją usunąć, skoro jako oddzielny post nie pozwalam go robić.

Skoro już się wyszumiałam, chciałabym pokazać loga, które u mnie zamówiono:





Kolejna część posta to znana Wam seria "HIT czy KIT". Tym razem oceniam, znów look'i!
Bardzo mi się spodobało ocenianie look'ów, dlatego zastanawiam się także nad zrobieniem osobnej serii HOT czy WTOPA, gdzie będę wasze look'i oceniać. Nomć. Wracajmy do posta.

1 miejsce:


Nazwa: "Miłość jest pierwszą wśród nieśmiertelnych rzeczy''
Like: 602
Twórca: Valette
Moja opinia: Śliczny, piękna kolorystyka, do tego ta czapeczka dodaje takiej oryginalności, bajkowości, może ten naszyjnik, chociaż... 10/10

2 miejsce:


Nazwa: "19 ~Suu~itofokushi''
Like: 425
Twórca: milka1080 - NASZA HIT ZESZŁEJ  CZĘŚCI SERII
Moja opinia: Kolory - ładne, ale źle zastosowane, wszystko się zlewa, nie ma kontrastu. Za dużo dodatków, tatuaże nie pasują do tego stylu oraz burza dodatków na głowie. 5/10

Miejsce 3:


Nazwa: "Lisek :3"
Like: 370
Twórca: weronika2468005
Moja opinia: Taki sam problem, co z look'iem wcześniejszym. Włosy i sukienka zlewają się ze sobą. Mogła być w odcieniu końców uszek  od czapeczki. Skoro przy niej jesteśmy to... hymn, te końcówki uszek się tak gryzą, ah, nie ma tu w ogóle zastosowanego koloru brązowego, dlatego uważam, że te końcówki są tu intruzem. Nie podoba mi się w ogóle. 4/10

HIT'em ZDECYDOWANIE JEST VALETTE.
A KIT'em NIESTETY - weronika2468005




2 komentarze: