poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Wróciłam + APEL xd

Wróciłam na bloga !
Tęskniliście za mną ???
No, to może wykład na temat:  Dlaczego odeszłam ???
Do końca też nie wiem, ale to była szybka decyzja.
Wróciłam z Krakowa i zobaczyłam post Sary o ostrzeżeniach dla mnie, że był tylko jeden post, a nie dwa ... Przeraziłam się ...
Odeszłam ... (to brzmi jak jakiś przerażający dramat :o )
Ale też może poprzez brak motywacji do dalszych działań ?
Dawniej komentowaliście nasze posty po 6 - 7 komentarzy na post. Teraz jak ktoś napisze komentarz raz na miesiąc to święto.
Więc apel - Kto widzi tego posta, niech go skomentuje, choćby niech napisze buźkę w komentarzu. Chcę wiedzieć, że istniejesz. Nieważne, czy z konta Google, czy z Anonima, ważne, że jesteś. Zobaczymy, czy będzie rekord. Dodatkowo za najfajniejszy komentarz skombinuję jakiś prezencik ;) 
No to ten cały "apel".
Jak będą jakieś błędy, to przepraszam, bo ( znowu ;p ) jestem na wyjeździe i piszę z Bloggera na telefonie, bo nie mam dostępu do komputera ;( Pamiętajcie o komentarzach.
3mać się, vajletboregard
DO SARY tu, bo nie mogę na kompie: Czy mogę zrobić posty o hackerach ?

6 komentarzy:

  1. Ty, ty... ! MNIE SIĘ BOISZ!? x-o To najgłupsza rzecz na świecie, to tylko było przypomnienie :)) Wiesz ile razy Paula czy Suzan nie napisały 2 postów? Przykład: ZESZŁY TYDZIEŃ.

    I TAK - możesz pisać posty o hackerach, ale jeżeli opisujesz jakiegoś hackera, to w sposób, jaki to robiłyśmy z Paulą i Suzan. Zajrzyj w MENU, oki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, boję się cb ;c
      Ty masz pazury i kły i wszystko i strzelasz jadem :o
      Ale na mnie napisałaś :C

      ~~~~~~~~~~~~~
      Wiem w jaki sposób opisywałyście hackerów.

      vajletboregard®

      Usuń
    2. SZPOX <3 CIESZEM SIEM, ŻE WRÓCIŁAŚ <3

      Usuń
  2. Albo jestem ślepa, albo nie ma Suzan o_O

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś super redaktorkom masz super pomysły na posty i jesteś kreatywna :) Kocham ten blog jak nie wiem co codziennie go odwiedzam i nie ma posta którego bym chyba nie przeczytała a najbardziej lubię twoje ♥ Na msp jestem VIOLETTA19799 ;)

    OdpowiedzUsuń