wtorek, 26 sierpnia 2014

Mój Ask, strona i grafik, czyli organizacja.

Hej !
Dziś przybywam z postem organizacyjnym. Zacznę od serii, które będę realizować:
~ HIT czy KIT
~ Uzależniona od ...
~ Look'i z HP
~ Wywiady
~ Porady Vajlet (ale chyba zrezygnuję, zgłosiła się tylko jedna osoba ; )
~ I nowa seria, ale jak wrócę, pt. Co na forum piszczy. Będę opisywać tematy na forum i je oceniać ;)

Tak, to serie, a teraz grafik:
Poniedziałek:  Brak
Wtorek: Looki z HP lub Porady Vajlet
Środa: Wywiad
Czwartek: Brak
Piątek: Uzależniona od ...
Sobota: HIT czy KIT
Niedziela: Brak

Grafik obowiązywać będzie kiedy wrócę i do rozpoczęcia szkoły ( szkoła = męczarnia o_O )
Tak, daję rzeczy, na których jestem często. Na Ask.fm zadawać pytania. Jestem: vajletaaa
Prowadzę też na FB stronę o Harrym Potterze. Nazwa: Moje życie-Harry Potter
Ja pod nickem #Evans a wcześniej #MissRiddle
Proszę o lajki, sory za reklamę ;3 Mam nadzieję, że mnie lepiej poznacie,
(zdj. 1)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz