niedziela, 24 sierpnia 2014

Kolejny konkurs na redaktora.

Cześć.
Tego posta piszę na szybko, bo szykuję się do wyjazdu, najpierw nad basen, a później na zakupy ubrań do szkoły. (hue, hue, hue XD) Vajlet odeszła, ale będzie brać udział w konkursie na redaktora, więc...  właśnie go organizuję, chociaż inaczej miałam w planach prowadzenie bloga. Pisałam o tym w poprzednim poście. Dobra, dżemie (jestem DŻINDŻOWATY DŻEM xd) nie przedłużaj.

JEŻELI VAJLET SIĘ ZGŁOSI, PRZYJMUJĘ JĄ OD RAZU, A JEŚLI SPODOBA MI SIĘ ZGŁOSZENIE INNEGO UŻYTKOWNIKA, RÓWNIEŻ GO PRZYJMUJĘ.

Żeby zgłoszenie było zgłoszeniem (WHAT?) musisz napisać komentarz pod tym postem, a w nim:
  • Ile masz lat?
  • Linki do blogów, które prowadzisz/prowadziłeś (jeżeli nie prowadziłeś pomijasz ten punkt)
  • Twoja nazwa użytkownika na MSP
  • Czemu chciałbyś prowadzić tego bloga?
Na zgłoszenia czekam do 31 sierpnia.


5 komentarzy:

  1. Hej :3
    Mam 12 lat.
    Prowadziłam blogi, niektóre z moich zapasowych kont: Moviestarplanet.blogspot.com, riariti.blogspot.com, mep-book.blogspot.com, ineskolandia.blogspot.com, kredkowe-msp.blogspot.com.
    Na msp jestem #Aurora - sara ma mnie w znaj XD
    Chciałabym prowadzić tego bloga, ponieważ wydaje mi się ciekawy, czytam go codziennie, nawet te same posty! Takie interesujące, a ja lubię pisać blogi oraz umiem poprawną polszczyznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć :)
    Mam 11 lat
    Prowadziłam wiele blogów, ale przetrwał tylko jeden (resztę usunęłam): http://cutiediares.blogspot.com
    Na MSP jestem TeenageDreamXXX
    Ponieważ jest ciekawy, uwielbiam pisać, jestem dobra z polskiego, kocham tworzyć coś dla innych, posiadam dużą wiedzę na temat MSP, poświęcam dużą ilość czasu na internet, i uwielbiam MSP!
    Mam nadzieję że mnie przyjmiecie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :D
    Mam 11 lat *U* Prowadzę kilka blogów,a mianowicie: http://msp-oczami-wariatek.blogspot.com/ , http://kreatywne-msp.blogspot.com/ , http://werusia-kinga.blogspot.com/ . Mam jeszcze 2 ale na nich postów nie piszę c; Na MSP jestem pink gyrls. Na MSP mam 20lvl. I dobrze znam orto. ;d Na imię mam Karolina i chciałabym prowadzić tego bloga,bo jest ciekawy,zadbany i wchodzę na niego codziennie i jak nie ma nowego posta czytam te same ;p I wy dziewczyny jesteście super! Więc jak coś to możecie pisać na MSP i dam wam e-mail. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Mam 11 lat. Prowadzę bloga www.lenkamspzuzanka.blogspot.com Na MSP jestem Lenka <>. Uwielbiam pisać o MSP i mam wiele pomysłów na tematy.

    OdpowiedzUsuń