środa, 27 sierpnia 2014

MSP ma zostać usunięte?

Cześć ponownie :).
Miałam kolejnego posta napisać jutro, ale ta sprawa nie powinna czekać.
Dokładniej rzecz biorąc - dzisiaj pod jednym z postów czytelniczka napisała:


Nie wiedziałam nic na ten temat, póki nie weszłam na pulpit bloggera. Przeczytałam z blogów Patrci45 i Izabeli221, że o godzinie 20:00 MovieStarPlanet ma zostać usunięte. Na forum, aż roiło się od tematów, że MSP ma zostać usunięte. To moim zdaniem bujdy. Przecież mają z tego duży zarobek, a jeśli usunęli by polskie MSP, to znaczy, że wszystkie inne też zostaną usunięte, a to byłby absurd. Wiele ludzi straciłoby pracę z dnia na dzień. Wiele pieniędzy poszłoby na straty. Z jakiego wymyślonego powodu? Jest za mało osób online! Wypraszam sobie, u mnie jest około 15-30 na dzień osób online. I NIBY TO JEST MAŁO NA JEDNEGO UŻYTKOWNIKA? Szkoda słów. Pokażę Wam teraz tematy na forum:





To tyle z mojej strony. Do następnego posta ;).









4 komentarze:

  1. Sara, pokażę pisze się przez samo ż, popraw XD

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za odczytanie koma to nadal ja VIOLETTA19799 super blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu mam pytanie czy wiecie coś o tym że msp przed chwilom nie działało miałam 30 znajomych online a nagle 4 a na forum pojawiły sie o tym tematy o co chodzi??? -VIOLETTA19799

    OdpowiedzUsuń