sobota, 23 sierpnia 2014

Bransoletki z gumek LOOM BANDS

Hej.
Od czego by tu zacząć... mam! Vajlet odeszła, ale z tego co mi wiadomo ma wziąć znów udział w konkursie na redaktora. Hymn... ale nie wiadomo. Trochę mi smutno, bo... będzie mniej postów, mniej wyświetleń, a co najważniejsze mniej dobrych postów. Jednak, nie mam na to wpływu. Pisałam z Paulą, co by tu zrobić, bo same mamy przed sobą dużo nauki, ja szkółkę językową i treningi z jazdy konnej, a dziewczyny mają dodatkowe lekcje z języka angielskiego. Poza tym, zawsze gadałam ludziom, że mam 13 lat, (XD) bo wiecie - w internecie wszystko można, a ja za bardzo nie chcę się dzielić swoimi informacjami, a tym bardziej zdjęciami i w ogóle, jestem uprzedzona. Mogę powiedzieć, że mam 12 lat, i mam na imię Sara. Czyli idę teraz do 6 klasy. Wracając jednak do bloga. Wspólnie z Paulą ustaliłyśmy, że będziemy prowadzić go do końca września, a jeśli będzie dużo nauki, zamykamy go. Chyba, że zrobimy ten konkurs na redaktora, i jeśli Vajlet się zgłosi, to ją dodamy oraz dodamy jeszcze jedną osobę, jeżeli spodoba mi się jej zgłoszenie.

DOBRA KONIEC. WRACAMY DO POSTA!

W Anglii robią furorę, a na polski rynek wkraczają. Facebook, aż szwankuje od stronek na ich temat. Co druga osoba je robi. Jest tyle różnych sposobów by je "skonstruować". Bransoletki LOOM BANDS. Dowiedziałam się o nich od koleżanki, która się dowiedziała od innych koleżanek xd. Jest mnóstwo sposobów by je !SAMEMU! zrobić. Fason numer jeden:


Każdy powinien potrafić zrobić. Instrukcje są na YouTube oraz na grafice google.


Numer 2:



Ta bransoletka nazywa się "FISHTAIL". Prosta w wykonaniu.

Numer 3:

O matko, dla mnie to w ogóle orbita pozaziemska. Strasznie chciałabym znać instrukcje, jak coś takiego zrobić. Jeżeli znacie jakiś filmik, to proszę dajcie linka w komentarzu. Na powyższym zdjęciu widzicie RAINBOW LOOM, czyli bransoletki w kolorach tęczy.


Numer 4:


#TOJESTCUDOWNE *.* Jestem na innej planecie. Czegoś takiego w życiu bym nie umiała zrobić. Znacie linka do instrukcji - BŁAAAGAM PODAJCIE W KOMENTARZU. Dobra, wracamy na Ziemię. Ta bransoletka również zaliczana jest do RAINBOW LOOM.

Numer 5:

Leżę i przytulam podłogę. DAWAJCIE INSTRUKCJĘ!


Numer 6:



Numer 7:

Tutaj pokazałam Wam "zaokrąglone wykonanie" bransoletek.

Numer 8:


Można również dodawać do nich breloczki. (Elsa i Anna <3)


Numer 9:



Nie ogaraniam tych węzełków. (WTF?) To jest po prostu cudo. (Olaf <3)
Z tego można wywnioskować, że można robić wszystko. Widziałam księżniczki, pająki, kucyki, spiderman'a, węże, minionki (;d) i wiele, wiele innych.

Jeszcze nie mam żadnych z tego rodzajów bransoletek, ale wujek przyśle mi kilkanaście paczek z Anglii. Na dzisiaj, tyle. Mam nadzieję, że post modowy, chociaż dawno takowych nie pisałam, wyszedł. :)



8 komentarzy:

  1. NJE ZAMYKAĆ ;0
    Zgłoszę się.
    Mam newsa: 1 osoba zgłosiła się do porad Vajlet ;)
    Koonynowałabym dalsze serie ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sara, tylko nie zjedz podłogi ! Elsa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób to sam #1 Bransoletki z gumek Loom Bands

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi sie najbardziej 3,4,5 i 6 tak po kolei xd pozdrawiam VIOLETTA19799

    OdpowiedzUsuń
  5. HOW TO MAKE DOUBLE CAPPED DRAGON SCALE BRACELET WITH A FORK. WITHOUT RAINBOW LOOM ! to jest to !

    OdpowiedzUsuń
  6. ta duza to dragon scale a ta mala z osemkami to ze znakami nieskonczonosci
    PS:fajny blog dodawaj wiecej wpisow

    OdpowiedzUsuń