czwartek, 7 sierpnia 2014

POWRÓT i takie tam informacje ;)

Heeej <3
Dzisiaj wróciłam z obozu. Było bardzo fajnie. Dopracowałam galop. Ostatnia jazda była na oklep, czyli bez siodła. Na samym końcu mojej tury zmierzyłam się z jakąś inną dziewczyną w 3 konkurencjach. Wygrałam z wynikiem 2:1 ! ;d Co do rysunków - nie zrobiłam ich. Nie było czasu. Dużo atrakcji i w ogóle. Wybaczycie? Na razie jest tylko jeden zrobiony i jak tylko będę miała możliwość to go ze skanuje i od razu zrobię posta. Pisząc dalej - KOCHAM WAS MOJE ADMINKI! Julka, Paula, Suzan - I LOVE YOU! Pisałyście świetne posty i bardzo ciekawe. Zdobyłyście na ten miesiąc 5 tys. wyświetleń <3! Co do wyglądu bloga, to macie czas do jutra, jak na razie wygrywa ten "stokrotkowy". Od dzisiaj/jutro zaczynam uzupełniać dni nieobecności. Zrobię 2 posty modowe i może 1 lub dwa o MSP ;)



(awww *w*, nowe logo)

1 komentarz: