wtorek, 19 sierpnia 2014

Uzależniona od ... #2 + Wytłumaczenia itd.

Hej ;333

Przepraszam, że nie było postów. Wróciłam z Krakowa, a codziennie jestem u babci do 17:00. Dziś akurat wróciłam wcześniej. Pod koniec wakacji znów jadę na 3-4 dni do Łodzi. W roku szkolnym czas to nadrobić, a nawet teraz ! Koniec ogłoszeń parafialnych (za dużo Niekrytego Krtytyka ;P Chyba wiecie o czym będzie następna część Uzależnionej od ... XD )

Ten temat był już w zimę poruszany na blogu. To Frozen, czyli po polsku Kraina Lodu. Fabuły nie będę opisywać. Nie będę opisywać gdzie można to kupić ani ceny. Choć kupimy dziś Olafa, no chodź zrobimy to ! XDD

Ten film był już dawno, ale fazę mam na niego dopiero aż teraz.
Najbardziej lubię Elsę <3 Po 100 razy na dzień słucham "Mam tę moc". Najlepsze jest w 25 językach ;)




I na koniec Elza:



Do następnego posta,



TSA, nowe LOGO ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz