sobota, 2 sierpnia 2014

Melonik - kapelusz.

Cześć. :3
Nie pisałam przez parę dni bo: po pierwsze nie wiedziałam za bardzo o czym, a po drugie byłam chora. :/ Wczoraj czułam się lepiej i prawie cały dzień oglądałam urywki z niektórych części Harr'ego Potter'a. XD Dobra przejdźmy do tematu. Dziś zajmiemy się kapeluszem o nazwie melonik. Więc melonik to kapelusz bardzo popularny w Anglii. Jest on tak nazywany, ponieważ przypomina melona. XD Jego barwa jest najczęściej czarna, choć kolorowe meloniki też są. Kapelusz jest szyty najczęściej z filcu, pilśni i wełny. (rzadziej z innych.) Kapelusz ten jest noszony przez chłopców i dziewczyn. Można go kupić na pewno w internecie i w jakimś lepszym sklepie np. H&M. Jego cena to ok. 40-140 zł.
Dobra przejdźmy do zdjęć tego nakrycia głowy :


















Na pewno jest taki kapelusz na MSP.
Może go poznacie, bo Anonymous ma czasem taki. xd I tyle. Paaa :33





8 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zdania, że wszelkiego rodzaju kapelusze są warte uwagi tym bardziej że one są cały czas modne. Ja najchętniej wszelkiego rodzaju nakrycia głowy zamawiam w https://hatfactory.pl/ i pewnie jeszcze nie raz zrobię takie zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zdania, że kapelusze są bardzo fajne, ale również wielu mężczyzn je również nosi. Nawet jak to napisano w https://wszafie.pl/blog/post/5-elementow-meskiej-garderoby-ktore-warto-miec-w-kobiecej-szafie to także kobiety mają u siebie w szafach sporo stylizacji od mężczyzn.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie mam takiego kapelusza, ale rozważam również zakup kolejnego do mojej kolekcji. Tym bardziej, że jak czytałem o kapeluszach kowbojskich https://panitorbalska.com/kapelusze-kowbojskie-jak-z-filmu-daj-sie-poniesc-fantazji/ to jestem zdania, ze jest to bardzo fajne nakrycie głowy o którym ja również muszę pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie samo noszenie kapeluszy jest bardzo fajne i ja także lubię je zakładać bez względu na porę roku. Jestem także zdania, że po przeczytaniu artykułu https://www.miastokobiet.pl/kapelusz-damski-%e2%80%92-jak-wybrac-idealny-dla-siebie/ już dokładnie wiem na jaki kapelusz się zdecydować kolejnym razem.

    OdpowiedzUsuń