sobota, 17 maja 2014

"Słynna hejterka blogów" + kolaż dla Mandarynka z Msp.

Cześć ^^.
Ekhm... dzisiejszy temat dosyć nietypowy.
Dotyczy słynnego dziecka NEO - Alola57
Określa się mianem "Słynna hejterka blogów".
Moim zdaniem dowartościowuje się dogryzaniem,
które nikogo nie denerwuje tylko śmieszy. Napisała właśnie na tym blogu komentarz,
ale usunęła go, ahahahhah XD.
Pokaże wam screen'y z innych blogów, które "hejtowała":




Teraz jej "porządne" konto. Po prostu, że się tak wyrażę, jebłam.


Pozwoliłam sobie podkreślić jej niedoskonałości XDD.
I jak ona się wyraża ? Ma pewnie (maksymalnie) 9-10 lat -_- .
Jeny... HAHAHAHAH ;d

Wystarczy o hejtowaniu. Teraz kolaże :) :


To tyle na dziś.
Mam nadzieję, że jutro któraś z dziewczyn napisze posta, bo ja nie mam tematów ;x








7 komentarzy:

  1. Dzięki za super kolaż jest prześliczny i tak jak zrobiłaś tutaj zdjełam dodatki z twarzy i wygląda o niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,masz wspaniałego bloga a na msp jestem niebieskaa345:) powiedz coś o mnie:***

      Usuń
  2. Nie no! Ta dziewczyna jest okropna! "Dziecko idź się leczyć" ona wie co pisze? Profil nie lepszy!
    ~roxy high

    OdpowiedzUsuń
  3. NO właśnie Jakaś głupia. Pewnie wyraża sie gorzej niż moja mama;)
    -abcy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie niby 9-10 lat pewnie 8 albo 7 .....
    dasia345

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha Ha! 9-10 lat? Raczej 3 i umie pisać! No ale chyba się nie do końca nauczyła jeśli tak pisze! Masię za jakąś "królową". Nie no.
    RZAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!





    Porządne konto?

    OdpowiedzUsuń