piątek, 16 maja 2014

Kobieta z brodą - wersja MSP + Kolaż dla Detektyw Julia Cz

Hej :)).
Dzisiaj znów 2 tematy.
1 temat to:


Na internecie jest pełno o zwycięzcy Eurowizji.
Conchita Wurst albo Thomas Neuwirth – austriacki wokalista wykonujący muzykę 
pop, soul, R&B, jazz, od 2011 występujący, jako drag queen pod żeńskim pseudonimem:
Conchita Wurst. Na obrazku powyżej przedstawiam użytkowniczkę, która jako pierwsza
z moich znajomych się przebrała za tego wokalistę ;d

I 2 temat:



Poproszono mnie także o pozdrowienie, 
więc potraktowałam to podobnie, jak dedykacje.
Mam nadzieję, że się podoba :)




5 komentarzy:

  1. Ale ma wąsy! XD
    ~ROXY HIGH

    OdpowiedzUsuń
  2. ahahha u mnie też tag na zaczeli ność na MSP hahahaah
    -abcy

    OdpowiedzUsuń
  3. Znasz detektyw julia cz? Mam ja w znaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka broda! XD Hahahahha

    ~ Layla 101

    OdpowiedzUsuń