czwartek, 15 maja 2014

Kolejna zmiana - sklep z tłem.

Cześć ;D
Na początku, chciałam powiedzieć, że jestem zaskoczona,
jak spodobały wam się kolaże. Doszły nowsze "zamówienia' i do tego pozdrowienie :).
Dzisiejszy temat to... kolejna zmiana. Pewnie większość "FORUMOWICZÓW" i
"SKLEPOWICZÓW" zauważyła zmiany w sklepie z tłem.


Doszły zakładki i strony jak w sklepie z ubraniami :).
Gdy kliknie się na jakieś tło wyskakuje powiększenie, 
jak i nazwa tła - co dla mnie jest jednym z najważniejszych rzeczy, 
ponieważ MSP słynęło z nauki języka angielskiego, co powoli zanika ;(.
Moim zdaniem zmiany są bardzo fajne! 

Zakańczam teraz temat zmian, a rozpoczynam temat kolaży.
Kolaż dla roxy high:


Paaa <3



4 komentarze:

  1. Fajny blog :) pozdrawiam dasia345

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za kolarz ja tego posta nie widziałam i Cię jeszcze raz prosiłam, mam pyt jak zrobiłaś mi te animki?
    ~ roxy high

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz tylko 2 animki kupione i je wykorzystałam, a trzecia to moment uchwycony z jednej z animek, którą każdy ma :)

      Usuń
  3. dzięki za cynk :) -
    -abcy

    OdpowiedzUsuń