wtorek, 13 maja 2014

Nadeszły zmiany + kolaż dla Ananase132

Cześć. Pewnie zauważyliście, że strona główna na MSP się zmieniła ;_;
Super... -,- Tak jak wspomniałam, po co te 2 takie same ikonki x-o.
Chciałabym pokazać wam jak to wszystko się zmienia ;C

Najstarszy ekran logowania:


Starszy:


To co było niedawno:


Teraźniejsze ;_;


Tęsknię za wyglądem, który był niedawno :(.
Cóż. Nie będę się rozczulać. ;|
Przejdźmy do kolażu:


Mam nadzieje, że się podoba i będziecie chcieli więcej :).








4 komentarze:

  1. Ja też Tęsknię... ten 1 screen jest ze starego MSP 2 hm... nie załapałam się na nie go...szkoda że zmienili na ten wielki i niezrozumialny... stare było lepsze! Chyba wszystkie zmiany modów są głupie! ( nie mówię że wszystkie)
    może napiszesz o starym MSP ono było fajne inna kula inne forum inne miasto ... po prostu LEPSZE ... mogę prosić o kolarz? Ten Ci wyszedł super.


    ~ roxy high


    OdpowiedzUsuń
  2. lubiałam to stare tłoale jak wiać zawsz coą sie zmienia mówi sie tródno
    -abcy

    OdpowiedzUsuń
  3. modzi czasami poprostu psują msp... mó nick: roszpunka246812 ,za co zrobisz kolaż :3 xD

    OdpowiedzUsuń