sobota, 31 maja 2014

Kolaż dla pink gyrls + gry "bądź fryzjerem"

Hej C;
Nie będę się rozpisywać tylko przejdę do kolażu:


Chciałabym podkreślić, że pierwszy raz użyłam tego typu "bohomazów".
Moim zdaniem daje to SUPER efekt. (nieskromna Sarcia ;dd)

Kolejny temat. (dość głupi) Chciałbym się pochwalić swoim talentem.
(hahahah, ja nie mam talentu, co ja gadam piszę ;_;)
Zabrzmi to głupio, ale bardzo lubię grać w gry typu "bądź fryzjerem".
Ostatnio moja (młodsza ode mnie) kuzynka pokazała mi parę fajny gier tego rodzaju.
Nie zwracajcie uwagi na postacie, bo dawno z nich wyrosłam.


Znaczy tą postać bardzo lubię xd 
Pamiętacie - jestem FROZENATORKĄ :)
Reszta postaci to potwory z "Monster High", z którym wyrosłam ;-;
Jednak klientów się nie wybiera. (hahahahha)





Mam nadzieje, że przynajmniej trochę, to jakoś wygląda xd
Czeeść ;)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz