sobota, 10 maja 2014

Makijaż Elsy i Anny z filmu pt: "Kraina Lodu"

HEJ :)
Chciałabym kontynuować posty na temat "Krainy Lodu".
Tak, jestem FROZENATORKĄ xd
To tak. Dziś chciałabym pokazać makijaż Elsy i Anny na MSP.
Mam nadzieję, że się udało :)

Elsa:

Twarz na MSP:


Paleta:


Czarna ramka - kolor oczu.
Fioletowa ramka - usta.
Szara ramka - cienie do powiek.
Biała ramka - brwi.

Skóra:

Jest ona 3 w pierwszym rzędzie na pierwszej stronie. (DZIAŁ SKÓR xd)

Anna:

Twarz na MSP:


Paleta:

Czarna ramka - kolor cieni do powiek.
Biała ramka - kolor oczu.
Różowa ramka - brwi.
Szara ramka - usta.

Skóra:

Ta sama, co ma twarz Elsy.

Mam nadzieję, że post się podoba. Przepraszam, że przez tydzień nic nie pisałyśmy.
+ Pewnie zauważyliście, że jest nowy szablon - OREO.
Chyba od nikogo nie zgapiłam, nie pamiętam przynajmniej 
lub nie znam bloga, który taki szablon miał .




6 komentarzy:

  1. mi się zmiany bardzo podobają, makijaże też ♥ nieee raczej nikt takigo nie ma★

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry zapomniałam się podpisać!
    Roxy high ♥♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  3. ..High znowu...
    roxy high ☆★☆

    OdpowiedzUsuń
  4. koffam ws bardzo cenne rady dajecie chyba se takie zrobie

    -abcy

    OdpowiedzUsuń
  5. Super make-upy
    Frozenatorka… to zapraszam na czat na Kraina Lodu wiki

    OdpowiedzUsuń
  6. no ,no najlepsza frozenatorka xd

    OdpowiedzUsuń