piątek, 30 maja 2014

Jak mieć moderatora w znajomych?

Hej miśki <3.
Przepraszam za tą przerwę ;/.
Obiecuję jak najszybciej ją odrobić.
Tak, to... właśnie, dzisiejszy temat dotyczy moderatorów,
a dokładniej jak mieć ich w znajomych.
Instrukcja jest bardzo prosta, ale "potrzeba czasu".

1. Ujmę to tak: "Musisz cały czas czuwać na forum".
2. Jak pojawi się post/wpis zespołu MovieStarPlanet musisz dać jako 1 komenatarz!
3. Czekasz aż moderator cię zaprosi :).

Ja osobiście nie mam żadnych moderatorów w znajomych.
Z tego co pamiętam ANNIIA miała moderatora w najlepszych przyjaciołach!

Mam nadzieję, że post się podobał i blog będzie systematycznie "uzupełniany".


8 komentarzy:

  1. No ale jak tu być1? Ja gdy wchodzę jest już 1000 komentarzy!

    ~Roxy high

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom!Bo będe czuwać i się pojawi na przykład pięć min. temu a ja bym tam ciągle siedziała to tak się nie pojawi musze wyjść z forum i wejść a tam ponad 1000 wyświetleń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Jednocześnie ma MSP jest i z 100000 użytkowników! A zresztą kto by chciał ciągle być na forum?

      ~roxy high

      Usuń
  3. sry już mam w najkah moderatora

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jak tu być 1? Trzeba mieć tempo :p

    ~Layla 101

    OdpowiedzUsuń
  5. mozna tez wejsc na telefon lub tablet na msp i zaprosic moda jak do cb napisza ze ktos tam cos tam w oparciu o raport

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mojej kol napisał moderator i z nim nie mogła pisać

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie da się być pierwszym....

    No znaczy da się, bo jakby się nie dało, to by nie było ani jednegop komentarza.
    Kapujecie?

    OdpowiedzUsuń