środa, 4 września 2013

Wywiad z Diiihly .

Cześć (znów XD) .
Dawno nie wpisywałam wywiadów z MovieStar,
ale teraz nadszedł czas by to zmienić ( :
Wywiad, który zaraz przeczytacie prowadziłam z Diiihly .

Ja : Hej, czy mogłabym przeprowadzić z tobą wywiad ?
Diiihly : No Jasne :)

Ja : To skąd dowiedziałaś się o
      MovieStarPlanet ?
Diiihly : Od koleżanki . Powiedziała mi o tej grze,
               jak po raz 1 sama u niej nocowałam . :)

J : A ile już grasz na MSP ?
D : Ok. 16 miesięcy z 3 miesięczną przerwą . :)

J : No nieźle ; D Teraz przejdziemy do mody,
    ponieważ blog, który prowadzę jest o niej,
    heh... Jaki lubisz styl ?
    Klasyczny, kolorowy, sportowy, a może elegancki ?
D : :) Ubieram się w różne sposoby,
     Jak miałam 12 level ubierałam się na różowo ;3
     Gdy osiągnęłam 14 lvl zakładałam odzież męską,
     Jak wbiłam 18 lvl zaczęłam nosić ubrania unikatowe
     Teraz noszę ubrania ubrania dotyczące konkursów
     i rzeczy z VIPA na rok . :)

J : Czyli twój obecny gust podąża za trendem na MSP ?
D : Tak ;) ładnie to ujęłaś <3 .

J : Można powiedzieć,
   że miałaś etapy rozwijania kreatywności ;)
   Tak jak mówiłaś, 12 lvl -słodka dziewczyna XD
   14 lvl - Chłopczyca, 18 lvl - Wcześniejsza MODA
   I teraz "podążasz" .
D : Po prostu naśladowałam swoich idoli .

J : Skoro o nich mowa, to kto jest/był dla ciebie idolem ?
D : Jak ubierałam się męsko moim idolem była
      Blondi_Lalunia i Mycha231 :) Później ALAKINGA .

J : A teraz jakbyś miała się określić,
    to jakie kolory Ci towarzyszą ?
D :  Najbardziej to jasny różowy łamany z czerwienią :) .

J :  No dobrze, a zmieniłabyś coś w MSP?
     Czy pozostawiła bez zmian ?
D : Najbardziej chciałabym, żeby powróciły 
      niektóre unikaty <3 .
      Nie wszystkie, bo przecież każdy chce mieć coś wyjątkowego
     w szafie np: NERDSY.

J : A zmieniłabyś coś jeszcze ?
D :  Tak, bardzo bym chciała, by w wymianach
       można było dawać prezent z l/ż za ubranie,
       żeby była opcja gdzie można wybierać 
      ilość i  jakie się chce za daną rzecz .

J : Hah... dziękuję Ci za wywiad
   (dziś lub jutro opublikuję, link w CTR)
D : Spk :)


Galeria użytkowniczki XD :




 
 

     
                   


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz