czwartek, 19 września 2013

Kolczyki c:

Cześć (;
Po dłuższej przerwie oraz godzinnym namyślaniu się,
wpadłam na pomysł jaki wpis opublikować na bloga .
Może nie jest jakiś "WOW", ale no cóż ...
dobra nie będę Was zanudzać tylko przejdę do rzeczy ; D

Kolczyki "biedronki", "pająki" i itp .
Może złoto i srebro ?
Ja osobiście tylko w srebrze i złocie mogę chodzić ;<<
W każdym razie biżuteria .
Biżuteria, która jest dodawana do stroju,
jako dodatek/atrybut .
Parę ciekawych screen'ów :









Mam takie same, jak tamte serduszka, tylko, że różowe ; 3
Kończę, bo zanosi się na burze D;
I jeszcze książki się rwą , żeby je otworzyć i odrobić lekcje D;
To NARKA ; ))










1 komentarz:

  1. Bardzo spodobały mi się kolczyki "serce i rozum" :)

    zapraszam do mnie!
    karina-kaarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń