wtorek, 24 września 2013

Wyjątkowy dzień C;


Hej : ))

To będzie krótka notka, bo dziś MAM URODZINY <3
24 września  ;>>
To może opiszę ten dzień ; D
Wstałam o 7 : 12, szykuję się do szkoły itp .
Marsz do szkoły  i jeszcze dzwonka nie było,
a dziewczyny już się na mnie rzucają z życzeniami ; D

1 lekcja : Cicho, ale na przerwie jedna
z pań złożyła mi życzenia ; P

2 lekcja : Cicho XD

3 lekcja : Pani od matematyki rozdała kartkówkę,
               ale przed tym ŻYCZENIA ;d

4 lekcja : Na j. polskim, nauczycielka powiedziała,
              że nie podoba się jej dzisiejszy dzień,
              (nie wiedząc, że mam urodzinki ; ))
           
5 lekcja : Sprawdzian z w-f = 5 <3

6 lekcja : 6 z plastyki za makietę c:

Zapomniałam dodać, że dostałam prezent od koleżanki c:
I ciocia upiekła mi tort ; d

No na razie tyle : 3
Może mnie jakaś niespodzianka spotka ;o
To kończę tą notkę, aż tak krótka nie była : D
Pa C;



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz