sobota, 22 marca 2014

Look ANGEL .

Siemka <3 .
Dawno nie było zamawianych look'ów, prawda ?
Wczoraj jednak napisała do mnie użytkowniczka roxi high.
Mam zrobić look anioła, także go wykonałam xd .
Stworzyłam 2 wersje - VIP i nieVIP.

1. nieVIP :


Paleta:


Niebieska ramka - kolory sukienki .
Czarna ramka - kolor włosów.
Fioletowa ramka - kolor butów i aureoli .
Buty mogą być jakie chcecie, tylko nie mogą wychodzić za sukienkę.

2. VIP :


Paleta :


Czarne ramki - sukienka i aureola. (buty też mogą być w kolorze niebieskim/białym)
Zielone ramki - włosy .

Look'i proste, bez większych "rewelacji"  ;d.
Mam nadzieję, że się podoba.






3 komentarze:

  1. masz fajny podpis :D dzięki za te looki tak na nie czekałam


    roxy high (na MSP)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze wyobrażałam sobie anioła z długimi włosami spotkałam kogoś innego który inaczej myśli :O

    OdpowiedzUsuń