poniedziałek, 17 marca 2014

Jak chodzić sam ze sobą na MSP ?

Hejejej ;).
Przejdę od razu do tematu.
Jak chodzić sam ze sobą na MSP?
To proste.W dzisiejszym poście podam wskazówki.

Ostrzegam!
Efekt tego jest nieodwracalny. 
Wiele osób próbowało, ale nie pozbyło się siebie (xd).
Robicie to na własną odpowiedzialność.

1. Logujesz się na dwa konta (Swoje i jakieś inne ;d)
2. Ze swojego konta zapraszasz to drugie do opcji z serduszkiem.
Później zamykasz profil tego drugiego konta i otwierasz swój. Czekasz. (;d)
3. Wchodzisz na to drugie konto i akceptujesz.
4. Gdy otworzysz stronę ze swoim kontem
(nadal masz mieć otwarty swój profil) wyświetli Ci się znaczek pod "Mój dom".


5. Klikasz na ten znaczek ;d
6. Ciesz się, ze masz siebie za dziewczynę/chłopaka.

To tyle na dziś.
Może któraś z dziewczyn coś wpisze, ale wątpię.
Ja sama urwałam się na chwilkę od książek.
Czeeść ;).




6 komentarzy:

  1. Fajne ale jakoś tak nie chce jeżeli jest nie odwracalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie cool post

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurczaczki nie da się zerwać

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj chciałam tak zrobić ale jeśli to nieodwracalne... :<
    Zapraszajcie na MSP: brzoskwinka132 mam 15 lvl ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam bym tak zrobić, ale mi nie wychodzi :/. Trzeba jakąś określoną ilość czasu poczekać? Czy może szybko to zrobić?

    OdpowiedzUsuń