wtorek, 25 marca 2014

"Łańcuszek" hackowania ! O.O

Siemka.
Dzisiaj piszę o temacie hackowania na MSP.
Nie żadna teoria, tylko praktyka... ;/.
Wczoraj wieczorem ktoś wkradł się na konto Suzan (suzan 123456789).
Nie zdążył nic zrobić, ponieważ szybko zareagowałam i napisałam o tym Suzan.
Napisał tyle co "Hacked" z diabelską buźką:


Dzisiaj zaatakowano kolejną dziewczynę (czarnapanna96 - NAJKA MOJEJ NAJKI)
Jej nic nie napisał, bo zdążyła się zalogować, ale on znów się zalogował i tak w kółko.
Nagle ustał i wtedy udało się jej zmienić hasło.

Następną osobą, którą prawie zhackowano była nasza redaktorka. (paulina machura)
Z nią też hacker bawił się w "kotka i myszkę". Logowała się, a następnie on.


Dziwne... Nie napisał tak samo. (?) 
W między czasie napisały do nich 3 konta. (do mnie NIE!) Wszystkie zakończone na "69" .
Pisał do nich po angielsku, ale słabo go zna ;d. Przetłumaczyłyśmy tekst.
Treść była trochę dziwna, ale doszłyśmy do rozwiązania.
"Byłaś i będziesz zhackowana/y" ,
"
Pa, pa już nigdy nie będziecie się bać.
Kocham twoje konto i twój strach. Sara was nie uratuje.
Ona już była zhackowana, kolej na was".

WTF? Ja nigdy nie byłam zhackowana? Czemu o mnie napisał ?
Do tego ten głupi urywek "Kocham twoje konto i twój strach."
Napisał to do każdej z dziewczyn prócz mnie!

Nadeszła kolej na mnie. Wszedł mi na konto. Pisał razem ze mną do Suzan i Pauli!
Nie wylogowało mnie O.O .


Jeszcze inny tekst - czyli inny hacker, czy coś ?
Pokaże screen z rozmowy:


Jeśli masz jakieś zastrzeżenia, że niby to ja tak sobie pisałam, to się mylisz ;-;.
Po co miałabym to robić? 
Ataki ustały, ale my nadal się boimy.





3 komentarze:

  1. To prawda zostałam poszkodowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom po co ktoś to robi? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Heii,znacie tą stronkę Transformice ? Jesteś myszką zbierasz serek itd. Miałam to samo ! Nie lognęło mnie,ale tak samo było! Polski hacker na publicznym koncie ,, Starrwarss '' (lub inaczej się pisze) Napisał np.do mojej kol. ,,jestem k*pą'' jestem deb*lką'' itp. Przyznał się ! W ten sposób hackuje,więc jak się coś podobnego Wam stanie,to szybko zmieniajcie has. Byłam nie na swoim końcie naszczęście,tylko na Biijaczu . Pozdro i uważajcie =)

    OdpowiedzUsuń