poniedziałek, 30 grudnia 2013

Preparations 2014

Cześć :)
Koniec ferii, początek roku, zapowiada się ciekawie.
Na sylwestra rodzice idą na jakąś "imprezkę", 
a do mnie przychodzi koleżanka  xd
Chciałabym podsumować to wszystko.
2013 rok o wiele mnie zmienił, największy udział miał blog :)


STYL
Spojrzałam inaczej, zawsze sądziłam, 
że można mieszać ze sobą jedynie jeden styl.
Obserwowanie, czytanie opinii wiele mnie nauczyło. Wliczjąc w to również MSP.
Co więcej, poznawałam nowsze trendy, *byłam na beżąco*.


BLOGERSTWO
Na pewno otworzyłam się na wiele tematów, choć większości nie realizowałam.
Stworzyłam blog o modzie,
ale dopiero pod koniec roku 
zaczęłam interesować się "wszystkim".
Jestem zadowolona co w tym czasie osiągnęłam.
Nie robi to większego szału, ale 7 obserwatorów, 
9,5 tys. wyświetleń i nowe znajomości


Z dobrym humorem mogę pożegnać ten rok.
Życzę Wam by nowy przyniósł wiele wrażeń (oczywiście tych dobrych) i sukcesów.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz