niedziela, 22 grudnia 2013

Look Elsy z filmu pt: "Krainy Lodu".

Hej :).
Tak jak wczoraj napisałam, wstawiam zdjęcie looka z Elsą z "Krainy Lodu".
Od razu powiem, że look jest dla VIP.
Szkoda :(.
Ale fryzura jest nieVIP ;3.
To pokażę wam zdjęcie Elsy :


Ok. A teraz zdjęcie  look'u :



Cena podana na obrazku.
Jest jeszcze inna opcja sukni :



Ta jest za DIAMOND, a tamta za SC. :(
Powiem wam, że mi się podoba (bardziej) z tą co zrobiłam Look ;3
A jeszcze paleta :


To już tyle.
Dziękuję za uwagę ;3
Pa. :)

4 komentarze:

  1. mam taki look suknia trochę jaśniejsza włoski bardziej blond a butki niebieskie nie licząc kolorów to taki sam ja proponuję sylwestrową suknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mi się podoba ten look, tylko że szkoda że dla vip :3 xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ale podobna do elsy.....

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze biore takie włosy :D
    ładny look ♪

    OdpowiedzUsuń