środa, 26 lutego 2014

"Talking Angela" - straszy?

Heeej.
Tak jak wspomniałam w poprzednim poście napiszę o "Talking Angela".
Na MSP'owym forum rozbrzmiewała sprawa o funkcji na telefon.




"Talking Angela" to mówiąca kotka. Pyta Cię o różne rzeczy.
Akcja gry toczy się w kawiarence.


Jak pisało w postach na forum: 
"W oczach Angeli jest grupka ludzi, którzy mają dostęp do twojej kamerki itd..."
To tylko plotka. Gdy się przyjrzymy z bliska, można zobaczyć:


Nie wiem jak wy, ale nie widzę żadnych ludzi.
To jest odbicie ulicy. Skoro kotka siedzi w kawiarence w jej oczach widać ulicę.
Ktoś rozsiewa głupie plotki... ;d

Dobra to czeeeść ;)




7 komentarzy:

  1. masz rację ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ps. Superancki blog^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, albo raczej dziękujemy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko ;) To tylko plotki... po prostu nałożyli teksturę taką że jest tam jakieś miasto. I zrobili tak dlatego żeby było że ona patrzy na jakieś miasto. Tak że nie bój się i nie obawiaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w jej oczach widze po boku (lewego oka) ręke człowieka w której trzyma aparat (albo to tylko zwidy .. ) ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze widziałam tylko ulicę, i w tedy właśnie w to nie wierzyłam. Ale po miesiącu grania zobaczyłam coś kremowego w kształcie twarzy. Jak to wytłumaczysz? :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja kol włączyła tableta grała se to na 2 dzien weszła i powiedziała czekam na ciebie pod domem ,,Twoja przyjaciółka'' ona wiedziała że jej koleżanka wyjechała wyszła a potem pytałam sie jej mamy co sie stało z nią ona powiedziała ze nie wraca od tygodnia teraz nikt nie zna jej histori..

    OdpowiedzUsuń