wtorek, 18 lutego 2014

Płaszcz z flauszu. :3

Hejka ;)
W dzisiejszym poście zajmiemy się płaszczami
Jak sama nazwa mówi zostały wykonane z " flauszu" .
Są w różnych kolorach I są zapinane na dość duże guziki.
Można je kupić, ale w wielu miejscach nie ma,
na pewno w internecie, na jakichś lepszych rynkach ITP.
Ja mam taki płaszcz i kupiłam go na rynku.
Ja osobiście kupiłam go ZA OK. 200 zł - bo tyle zwykle kosztują.
Ale niektóre są droższe kosztują nawet ok. 400-500 zł.
Czy Tego płaszcza pasuje komin - szalik. 
(kiedyś na tym blogu była wiadomość o kominie więc może wiecie jak wygląda. xd)
Dobra, teraz zdjęcia płaszczu:














Ok, żeby nie było płaszcz na powyższym zdjęciu NIE JEST MÓJ.
Zapomniałam dodać, że niektóre z nich maja duże dekoldy, 
niektóre TAKIE jak na tych zdjęciach. (Do takiego z dużym dekoldem na pewno będzie potrzebny szalik)
Tyle, dziękuje za uwagę. c:
Do zobaczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz