środa, 2 października 2013

Hacker, czy błąd MSP ?

Cześć O.O "
Normalnie się załamę, nie mam w znajomych użytkownika, a on jest i to z inną nazwą !!!
A jak to hacker ?! Na wszelki wypadek ją zablokowałam .
Popatrzcie :

Po kliknięciu dziewczyna ma inną nazwę !
Naprawdę. Miałam ją przez jakieś parę minut. Wyrzuciłam osobę, ale została w znajomych !
Jak to się stało, że to zauważyłam ? Polecałam post na forum, a tu nagle spostrzegam...
Mam użytkownika, którego nie znam . Wchodzę na ikonkę "przyjaciele", a tu osoba bez napisanego lvl. Dowód :


Nie ma użytkownika jak "NO ONE!" Chyba, że mi komputer szwankuje :C
(Ale on jest całkiem nowy.) Jeżeli się mylę, przepraszam :C

5 komentarzy:

  1. Powiem tak : To nie hacker :) Też tak miałam, ale się nie bałam. Jest tak dlatego,bo : Może jak byłaś na Forum, to osoba ta zaprosiła/napisała/zaprosiła i napisała (xd) do Ciebie? Jak tak, to nic dziwnego! ;) To tyle, Pozdrawiam :* / Miśka. Nowa czytelniczka ^^ P.S. Sorry,że Anonima, ale nie mam żadnego konta Google czy czegoś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że tak komp zawalił bo też tak miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie hacker tylko osoba co cię chciała użyć do filmu. Napisz w google Triki na msp czy coś takiego i będzie jak mieć osobę w znaj ale naprawdę jej nie mieć. Papa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To czemu nie mogę wyszukać takiej osoby w wyszukiwarce?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyna, ma nick Marssi. Może napisała coś do ciebie, a ty nie zauważyłaś? Mi też tak się czasem dzieje. Ale, jest też tak jeżeli chcemy dodać jakąś osobę do filmu a nie mamy jej w znaj, albo jak rozmawiamy z osobą której nie mamy w znaj ze zminimalizowanym okienkiem chatu ;)

    OdpowiedzUsuń