środa, 3 lipca 2013

Wywiad z TwojaGirl;)

Hej ; D
Dziś postanowiłam zrobić wywiad, a z kim?
Z TwojaGirl;) (Wszystko spisywane z CHATU, który jest na MSP.)

Ja: Mogę przeprowadzić z tb wywiad?
     Będzie on umieszczony na blogu. ; D
TwojaGirl;) : Oczywiście. ; D

Ja: No to, jak dowiedziałaś się o MSP?
TwojaGirl;) :  2 lata temu gra nie była tak popularna : 3.
                     Kuzynka mi ją pokazała.

J: Naprawde, ja też 2 lata gram ! ; D
     No dobra teraz przejdziemy do "mody",
     Jakie kolory lubisz najbardziej (jakiego rodzaju)
     i wymień przykłady ; **
TG: Ogólnie, lubię wszystkie.
       Ale jednak mam swoje ulubione.
       Zielony, żółty, czerwony, czarny, biały i niebieski
       Jeśli chodzi o przykłady ..

J: Wymień (jak mieszasz te kolory).
TG: Biały pomieszany z błękitem : ).
       Najczęściej ubieram się na żółto .
       I full cap koloru białego z czarnym napisem .


 J: Dobra, a style (czyli np: emo lub kolorowy XD)?
TG: Zdecydowanie klasyczny : ).

J: A klasyczny to znaczy?
TG: Czarno - biały ;d .

J:  Czyli Emo? ;d
TG: Nie ; d .
       Po prostu czarno - biały ;d.

J: A zmieniłabyś coś w naszej grze
         MovieStarPlanet? ;3
TG: Tak.

J: A co? ;o
TG: Przede wszystkim
      Zmieniłabym animacje, czyli były by tak 
      jak dawniej. 2 lata temu : )
      Robiłoby się łatwiej filmy : )
      I zgłaszanie za byle co ;__;

J: Popieram. Dzięki za wywiad.
   Pojawi się na blogu: (link w CTR)
TG: Ja również dziękuję : 3.


Ale się napisałam  ; D .
Podam parę zdjęć jej avatara ;-):









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz