piątek, 19 kwietnia 2013

Pierwsze dziennikarskie kroki - wywiady c;

No cześć...
Dzisiaj zrobię pierwsze wywiady.
Tak sobie pomyślałam, że będzie interesująco
o wypowiadających się MovieStar :3
Wywiad przeprowadzę z Suzan 123456789 i Pauliną Machurą :)
Wywiady będą na temat MSP xD

 Wywiad z Suzan 123456789:

Ja: Cześć :3 mogę przeprowadzić z tobą wywiad?          

   Suzan : Hej... Jasne :3
Ja: Super ;) to mam parę pytań :
Ja: Skąd dowiedziałaś się o MovieStarPlanet?
   Suzan: Od koleżanki c;
J: Fajnie, pewno się lubicie, jak ona się nazywa na msp?
    S: Paulina machura
J: Przejdziemy do pytań o modę... Jaki lubisz styl?
    S: luźny, i "emo".
J: Czy lubisz mieszać kolory np: żółty z zielonym?
    S: Tak, bardzo, najbardziej z takie żywe barwy .
J: A jakie lubisz mieszać kolory?
    S: Czarny - biały no i różne odcienie szarego xD
J: Yhym... :3 fajnie, dzięki za wywiad, chciałabyś coś dodać?
   S: Nie, dzięki, że mnie wybrałaś, paa c:

Wywiad z Paulina Machura:

J: Hejo c; mogę przeprowadzić z tb wywiad?                                    
   Paulina: Pewnie, mam czas :3
J: świetnie, mam parę pytanek :3. Jak dowiedziałaś się o msp?
   Paulina: Z TV xd
J: A masz tu jakieś znajome, bo słyszłam, że znasz się
z Suzan 123456789?
   P: To prawda znam się z nią
J: Supcio c; Przejdziemy do pytań o modę. Jaki lubisz styl?
   P: Luźny i "emo"
J: Prawdziwe koleżanki Suzan też takie lubi, ale pewnie wiecie o tym ;)
   P: heh... :3
J: Jakie lubisz kolory?
   P: Czarny, biały i fiolet, oczywiście żywe, nigdy pastelowe .
J: ;D Lubisz mieszać kolory?
   P:  Tak.
J: :) Fajnie, też lubię. Chciałabyś coś jeszcze dodać?
   P: Nie, dzięki za wywiad :)
J: proszę ;)

Wywiad spisywany z chatu na MSP.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz